Julafton imorgon ..

Jag kan verkligen inte fatta att det redan är julafton imorgon!
Det är inte klokt!
Jag kommer ju ihåg när man var liten .. hela december månad var ren tortyr - och när äntligen julafton kom så var man så uppspelt och nervös att det inte var vettigt. haha , x)
Men medan åren gick så slutade man önska sig en massa 'my little pony'-leksaker och ville ha mer dyra saker som kamera&ipod .. och ja. Ni kanske vet? ;)
Detta året har jag knappt önskat mig någonting. Det är mest böcker , men av det jag har att titta på under granen, så.. tja, det ser inte precis ut att vara bara böcker så det ska bli riktigt spännande imorgon faktiskt! :) Hoppas hela min familj blir glada för sina klappar också. Jag var inte precis så rik i år - så det blev inte så många.. Men aja, hoppas de blir nöjda ändå! ^^

Jag får önska er som läser en riktigt God Jul i alla fall!

kram!




/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0