Sol = saknad!

Hej bloggen! Trist dag - hittills. Hoppas i alla fall ni har haft det bättre än jag. Vaknade vid tolv och gick inte upp förrän vid ett/två. hehe.. Hoppade in i duschen direk och åt lite lunch sedan. Nu - två timmar senare så är det nästan kolsvart ute! Helt sjukt egentligen. Man kan nästan se solen stiga ner.. eller tja, inte för att man ser den för alla de tråkiga molnen. suck. Nu är jag på väg att säga precis så som (nästan) alla Lysekilbor säger - nämligen att sakna sommaren. Men det är ändå inte det jag gör! Det är bara ljuset och solen jag saknar! Samt den blå himlen och det uuunderbara blå havet. Visst - saknar värmen också - men jag tycker det blir för mycket ibland, nästan så varmt att man blir alldeles yr och vet inte vart man ska ta vägen. Värme - men inte för mycket, så att säga :) Trodde jag skulle upp ganska tidigt idag - både min låtsas pappa och mormor fyller år today! Samma dag och allt.. haha. Men så blev det visst inte. Men kalas och middag blire här i alla fall! :D Så det kanske blir en någorlunda dag idag ändå. Ha det bra nu i alla fall - och njut av lovet!
On Golden Pond - George Davidson.
Kram! /Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0