Gick till skolan idag, men vid tolv så tog huvudvärken över och jag var tvungen att gå hem.
Ganska så trist eftersom jag missade en av mina favoritlektioner; SO:n. Just nu så sitter jag då vid datorn - även fast jag inte borde det. Haha, samtidigt så lyssnar jag på musik som dunkar i väggarna också. Jag måste vara denna planets smartaste människa. (Och ni ska hålla med.) Hade det inte varit för grannarna, så hade jag inte sänkt nu. c;

Ville bara påpeka att jag har världens bästaste bästa kompisar. Jag älskar er med hela mitt hjärta - det är ni som får mig att må bra! Låten är tillägnad er. Puss!

God damn you're beautiful ♥

Kommentarer
Postat av: WILMA / weilas . se

sv; www.thingsyouremember.blogg.se ! :D

2010-04-22 @ 20:32:56
URL: http://weilas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0