Evermore

Nu är de här!!!
Äntligen har mina böcker kommit :) Efter TVD ska jag läsa resten av dagen. c:



Idag var det ju bara att släpa sig iväg till Uddevalla och in till tandläkaren. Fick reda på (som jag i stort sett faktiskt visste) att mina käkar är helt åt skogen. Den ena är åt höger och den andra åt vänster - vilket inte ger mig ett fast bett, och det är det som har orsakat den här fruktansvärda huvudvärken jag dras med. Så ja.. jag ska få en skena (som faktiskt är ljusrosa och glittrig med ett hjärta på...) som jag ska sätta upp i gommen så jag biter rätt.

Och är det en sak som jag har fobi med tandläkare så är det att ta sådana här avtryck, där man får en gegga i en metallsak och så trycks den upp mot gommen så man absolut inte får andas genom munnen. Eller jo, det är klart man får - men då börjar i alla fall jag få panik. Usch. Jaja, måste man så måste man.

Så i maj så ska jag tala med käkkirurger, sedan är det i juni att ta bort mina tandställningar (äntligen!!!), som jag haft i över två år - och ta avtrycket. Och slutligen sätta in skenan (också i juni) - så det blir tre besök hos tandläkaren inom ungefär en månads tid.   

Nu vet ni det - och nu är det The Vampire Diaries, så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0