Fragile

Tjoflöj :)

Här sitter jag nu och gruvar mig inför att gå ut i detta deprimerande väder, men min älskade - men ack så trökig att ta hand om - hund. Ibland önskar man att de kunde rasta sig själva. Men det kan de inte. Jag känner mig konstig idag... huvudvärk som nästan känns som yrsel. Blir givetvis värre när jag tänker på att jag måste sätta på mig en massa kläder och gå ut i regn. Okej. Det regnar inte. Kanske. Vet inte.

Föresten så har jag börjat vänja mig vid min nya hårfärg... Den kanske inte är så gul ändå? Önskar att jag kunde visa, men just nu har jag ingen ork att göra mig till framför nån kamera, haha.

Jag vill börja fota igen! Och jag vill få tillbaka min awesome fantasi! Och jag vill börja rita igen!
Ja! Det vill jag. Kan någon underbar sak där ute hjälpa mig med det, kanske? Nä.

Okej, nu gav min hund mig en blick som sa ungefär: "Händer det nåt nu?" och sedan efter två sekunder så lägger hon ner huvudet igen. Dummer. Nej, vill man säga. Det händer ingenting alls. :) Fast det gör det. Hunden vinner alltid.


Denna bild är vacker, vacker, vacker!

Kommentarer
Postat av: ToxicExistence ♥

sv; Ja så bra var den! Jag känner mig lite... skyldig när jag säger att den är bättre än twilight x) Mina två nya favorit böcker är 'Hungerspelen' som det finns absolut inga ord för hur amazing, fantastic, wonderful, lovely, crazy, divine, awesome den är. Och då Shiver, även fast Twilight Fever finns kvar inom mig ;)



Jag saknar det oxå! Fast just nu är min laptop sönder hemma hos min mamma - där jag är i två veckor, och sedan två dagar hos pappa, och sedan två veckor med mamma igen - men vi ska köpa en ny om några dagar, och då kan vi säkert chatta igen! :D

Hoppas att det går bra med skrivandet, kram! <33

2010-04-09 @ 17:47:04
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/
Postat av: Anna

Galet fin bilden är på henne :)

2010-04-09 @ 18:55:13
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0