Happy ending

Egentligen orkar jag inte skriva ett jättelångt intressant inlägg nu, så då kan man fråga sig varför jag gör det ändå - och det är en bra fråga, men jag kände bara att jag kanske faktiskt ville göra det i alla fall :)

Har blivit sick as hell igen, vilket är riktigt typiskt mig. Feber, ihärdig huvudvärk, illamående och annat sånt skoj.
Så det blir till att åka till sjukhuset imorgon, antagligen ta blodprov. Yay! Jag älskar verkligen sjukhus. Finns ju inget roligare.
Vissa kanske tycker att det är skönt att vara hemma från skolan när man är sjuk - men det gör egentligen inte jag. Antingen betyder det ångest för mig att missa saker från skolan, eller så innebär det att åka till sjukhuset.

But what really cheers me up, är att vi idag fick hem Avatar, och förhoppningsvis så kommer mina böcker imorgon eller övermorgon!!! :D



Nej, nu får ni ha det mycket bättre än jag - och lägg er tidigt för att vara pigga och glada imorgon!

Kram
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0