Just a little bit

Jag blir helt dum i huvudet snart av att det inte funkar att ladda upp bilder!
Särskilt inte på mammas dator? Weird.

Ijallafall! (nej, det stavas inte så.) Jag köpte en annan hårfärg idag - och ska bleka redan idag någongång. :)
Min kära, helt underbart snälla mor ska faktiskt hjälpa mig den här gången. Tackar för det.

Föresten så hade jag tänkt att bli mer seriös på bloggen. Nu håller jag ju mest på och skojar runt och håller på - men jag ska ändra mig! Jag svär. Jag ska även göra bloggen roligare att läsa. Ska försöka lära mig allt detta med att ha en blogg.. Nej, jag kan faktiskt ingenting. - Hade också tänkt göra detta inlägg roligare, men som ni faktiskt vet så kan jag inte ladda upp bilder. Men jag vet!


Please don't go - Barcelona


I was broken - Robert Pattinson


Sådär.

Kraaaam
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0