Sunshine

Hello my friends!

Igår gjorde jag som så att jag faktiskt färgade håret. Äntligen orkade jag!
Har velat bli blond igen riktigt, riktigt länge - och när jag gick till frisören blev det bara slingor...
Men jag blev inte nöjd ändå. Så igår köpte jag hårfärg, tvekade lite vid vilken. Jag valde i alla fall en
"solblond" sak och låste in mig på badrummet igår. Och tja, jag blev banne mig inte riktigt nöjd ändå!! Haha. Stackars mig. Jag blev gul i huvvet. Typ morot såg det ut igår. Och ändå så när jag höll på och färgade (det sprutade tårar ur ögonen och det rann till och med ur näsan? det var så jäääkla starkt det dära medlet), så jag sa till mig själv att jag aldrig skulle färga igen... hm. Det vart inget löfte man skulle hålla länge minsann. Det blir in till ICA eller nåt att köpa en annan färg, för så här vill jag ICKE se ut haha.

Nu fick jag detta att låta som nåt väldigt hemskt, men det är det inte. Bara jag som vill vara dramatisk förstår ni :)
Tänkte lägga upp en före och efter bild, bara för skojs skull, men näpp. Det gick då inte. Blä, vad sur jag blir.. Blogg.se ska få stryk. Föresten, visste ni att "ego" betyder "jag" på latin? Nu vet ni. mohahah.

Kramaar
/Sarah


Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan, hejsan :DD<3

2010-04-07 @ 16:45:18
URL: http://elinssyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0