The answers

Fråga: Jag ääälskar dina bilder och tycker du är sjukt duktig på att ta kort! :D

Så jag undrar vad du använder för kamera? :) <3

Svar: Först och främst får jag tacka så otroligt mycket! Jag blir verkligen jätteglad! ♥
Jag använder en Nikon D40 :) Otroligt bra kamera, och jag rekommenderar den för nybörjare som inte vet sådär jättemycket om fotografering och systemkameror – för då är inte denna så svår att förstå.

 

Fråga: Sarah!
Jag undrar om du kan lägga ut några av dina låtar!
Du sjunger så sjukt bra!
Ni som inte har hört henne
man får gåshud man ryser!
Så kanske ni bara kan ana hur bra lilla Sarah är!<3

Svar: Tack snälla, snälla du... jag blir verkligen helt mållös av dina fina ord. Tack ♥

Det är så att jag är ganska ”feg” av mig, eller hur jag ska uttrycka det. Jag är rätt så rädd för vad andra ska tycka, men jag skulle väldigt gärna vilja ta tag i mig själv och våga mer! Så ja, antagligen ska jag någon gång lägg upp när jag sjunger på bloggen. Jag ska försöka se det som för skojs skull, och inte blodigt allvar. :)

Tack igen, de där orden värmde verkligen!

 

 

Fråga: Favoritbok?

Svar: Just nu får jag svara kort och enkelt; Eclipse/Ljudet av ditt hjärta. :)


 

Fråga: Favoritartist/band?

Svar: Hm... riktigt svårt att välja, eftersom jag har flera favoriter som varierar då och då. Men just ju är favoritbandet Florence + The Machine. ♥

 

 

Fråga: Favoritfilm?

Svar: Självklart så måste jag ju svara Twilight här. :)


 

Fråga: Har du syskon?

Svar: Nej, det har jag faktiskt inte. Dock tre halvsyskon – som jag inte känner alls.

 

Fråga: Vilket är ditt favoritcitat?

Svar: Jisses vad svårt... Jag har en massa citat som jag tycker är jättefina, men som jag inte kan komma ihåg i stunden. Men av de jag minns så får jag nog välja; ”I may have not gone where I intended to go, but I think I ended up where I needed to be.” - Douglas Adams.

 

 

Fråga: Favoritpoet?

Svar: Oj, jag vet inte. Har nog ingen favorit, tror jag. Alla säger sina kloka ord, så jag gillar nog alla ^^

 

 

Fråga: Vad skulle du välja, dina böcker eller din data?

Svar: Mina böcker. Helt klart. Mina böcker är som mitt guld, och jag skulle inte ge bort de för allt i världen. Nu var ju frågan dina böcker eller din data – så om jag mister min dator, så kan jag alltid låna någon annans. :)

 

 

Fråga: Twilight eller New Moon filmen?

Svar: Själv blev man något besviken på New Moon-filmen, så jag väljer Twilight. Jag älskar allt med den filmen.

 

 

Fråga: Team Edward eller Jacob?

Svar: Alltså, jag har gjort upp mitt slutgiltiga svar; De båda två behövs i sagan, annars skulle det inte vara samma sak. Jag är Team Edward för Bellas skull, för det är liksom självklart att de hör ihop – men personligen är jag Team Jacob bara för att han är bäst. Haha.

 

Fråga: Favoritserie på TV?

Svar: The Vampire Diaries! Men egentligen så följer jag ingen serie. x)

 

Tack för alla frågor!
/Sarah


Kommentarer
Postat av: Therese Eriksson

thihi, jag har märkt att du och jag är ganska lika efter att ha läst det här, fast duvet ju redan att mina böcker är mitt liv (; <3

2010-04-26 @ 20:33:10
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0