The moment I said it

Hej alla fina!
Tycker det är jätteroligt att få lite mer besökare, oavsett om det bara en eller två fler än det var dagen innan - så gör det mig överlycklig! Även de minsta saker kan betyda väldigt mycket :)

Idag är jag hemma från skolan igen... Huvudet spränger precis som om jag slått det i väggen, och jag känner mig febrig. Och känner jag mig inte febrig så fryser jag. Jag måste säga att jag hellre fryser, men jag får tyvärr inte bestämma det.

I alla fall, - igår lade jag över alla bilder från min kamera till datorn. (Min lilla mini laptop får verkligen plats med massa saker!!! I love you!) Hade massvis med foton, men hade tänkt att visa ett par stycken för er! Mina favoriter, rättare sagt. c:



Favoriten.

"Nobody puts baby in the corner."







Som ni kanske märker så tycker jag om att fota min katt, och det är faktiskt bara ren slump att de flesta bilder blir på honom. Det är inte precis så att jag går runt och jagar honom med kameran. Haha nej, men man skulle kunna tro det.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0