The summer


Sitter här vid datorn och tittar ut genom fönstret. Skapligt blått med vita moln, som dock inte ser så där fluffiga ut som de ibland kan beskrivas - utan mer som raka streck över himmlen. Men tittar man lite längre bort så ser jag faktiskt något gråliknande som sprids längs med kanten av himmlen som jag i alla fall kan se. Det här med askan som sprids från Island skrämmer mig en aning - men vad jag hört så ska man inte kunna se den... hmm. Ganska skumt. Lite läskigt, men det är nog ingen fara alls. :)

Idag ska jag äntligen få tacos igen! Känns som hundra år sedan - men nu så... mums. :3
Nej, men jag ska inte skriva mer för er som är också sugna men ska få något helt annat till middag. Det kommer säkert vara gott också, ska ni se! c:






Florence + the Machine - Cosmic Love

No dawn, no day - I'm always in this twilight.♥


Kommentarer
Postat av: LINNOWA

sv:

I min synvinkel är det hysteri. Förstår inte ens grejen. Töntigt.

2010-04-17 @ 17:36:21
URL: http://linnowa.wordpress.com/
Postat av: LINNOWA

sv:

Ojdå, inte meningen att trampa dig på tårna :)

Jag skriver om vad jag vill, när jag vill, hur jag vill, för det är MIN blogg. Jag skriver min åsikt om mycket jag inte tycker om, finns inget töntigt i det. Det är töntigt att INTE säga sin åsikt.

Lek inte, gumman.

2010-04-17 @ 19:35:55
URL: http://linnowa.wordpress.com/
Postat av: LINNOWA

sv:

Ja, du har rätt! Jag anstränger mig jättemycket!

Du säger att jag inte ska lägga ner tid på att skriva om Twilight när jag inte gillar det - jag får göra det om jag vill, när jag vill, hur jag vill. Förresten har jag inte sagt att Twilight är något dåligt, bara töntigt.

När kom kommentarer in i bilden?! Jag har inte sagt något. Vart fick du det ifrån?

Har du gått på svensklektioner hos Dessie förresten? Det verkar så.

(Jag vet att du gillar mina uttryck och känner dig tvungen att sno dem, jag menar, vem gör inte!?)



Puss älsk!

2010-04-17 @ 21:05:16
URL: http://linnowa.wordpress.com/
Postat av: LINNOWA

sv:

Jaså, jag härmar dig? Det visste jag inte om.

Jag har inte påstått att någon är töntig. Jag kallar en påhittad historia töntig och du får psykfall, shit.

Jaha, jaha. Kritik? Vilken kritik? Vet du ens vad du själv har skrivit? Verkar inte så. Du skrev att det inte var någon hysteri och jag höll inte med. Wow, vilken kritik! Typ så mycket att jag bryr mig.

Jaså, du kan "mycket mer bättre" svenska än mig? Så var det, ja.

PUSSPUSS ÄLSK! :* ♥

2010-04-17 @ 22:57:57
URL: http://linnowa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0