After all, it's always you.


Idag vaknade man och mådde dåligt - igen... Inte mitt stackars huvud den här gången, utan mår
bara... bläh. Tja, ni vet sådär när man är förkyld och har lite småfeber? Jag tror bestämt att
det är min älskade mamma som har smittat mig. Men ändå så tänkte jag imorse att jag kanske
kunde gå till skolan ändå - men lite senare blev det värre. Jätte intressant för er att veta, I know! :)
Men idag använder jag min blogg till att klaga, jag menar... liksom, det är min blogg. n_n
Så imorn så ska hela tre klasser åka upp till fjälla.
Men det blir inget för mig, för jag mår fortfarande skit och det kommer bara bli värre om jag ger mig ut i kylan i typ.. fyra timmar? Jaja. Hoppas alla har kul i alla fall!



JAG VILL SE FILMEN!




Snälla svara, snälla svara. Snälla.


Den här låten är tillägnad en speciell person. Tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: ToxicExistence

Åh! Jag vill oxå se den filmen!!! Såg trailern för några veckor sen och jag bara måste se den! =D<3

2010-02-20 @ 20:27:11
URL: http://nothingandeverything.webblogg.se/
Postat av: therese

såg bright star idag o den är så himla fin asså!<3 =)

2010-02-24 @ 03:56:24
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0