Beyond the world, to the end of time.


Detta inlägget blir tillägnat åt mina underbara, underbara vänner.
I dag kom en hel drös och kramade mig och jag fick så fina komplimanger om min
låt som Louise hade visat dem. Och jag som alltid tyckt att jag har en så ful röst... Oj så det värmde!
Tack alla goingar! ♥

Och nej - få inte för er att jag sjunger vackert, oh no.. det är bara mina kära vänner
som har slått i huvudet :) Haha nej men jag skojar bara.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och känner att ögonen sakta börjar falla igen
och jag plötsligt ganska trött.. känner mig lite nervös imorgon inför musiken - eftersom
vi antagligen skulle spela på trummorna och jag kommer inte att kunna ;s hehe.
Hade faktiskt velat kolla på So you think you can dance nu - men njae.. det blir nog för sent.
Det värsta som finns är att vara halvdöd på mornarna. Usch.

Kraaaamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0