"Damon you're so mean."

Yepp, jag föll för The Vampire Diaries - fast jag tycker att det är en riktig kopia av Twilight. Men jag bryr mig inte om vem av författarna som var först med idén för jag tycker ändå att till och med True Blood var Twilight-likt. Men however, tillbaka till T V P då. Jo visst, Stefan är jätte söt och åh så snäll mot alla människor och cool och massa - men... Sarah is on Damon's side! Jag vet inte varför, men jag tror inte jag ens behöver andvända ord för att säga varför. Antingen förstår ni redan nu, eller så kan ni kolla på den här videon som säger allt.


"I can learn to be a non-living living person?"


"I killed you."
"What?"
"You're dead."
"I'm dead?"
"Yeah, let's not make a big deal out of it."
Go Damon!

Kommentarer
Postat av: ToxicExistence

Omg, I love Damon! :D<3



sv; thihi, hur var det jag som fick dej att vilja se den`? ^^

2010-02-21 @ 18:15:50
URL: http://nothingandeverything.webblogg.se/
Postat av: Leia ♥

Det kan jag tala om för dig. Vampire diaries är äldre än twilight. Så twilight är därför enligt mig, kopian. Och en dålig sådan :S

2010-02-22 @ 14:11:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0