Fire and Ice.




Jag längtar inte alls till Eclipse... nej, nej.. absolut inte! :)



Fytusan! Alla vi som är twilight-nerds måste vänta en hel månad tills den första trailern kommer ut.
Suck. Själva filmen kommer ut 30 juni. Det är ren tortyr att vänta på dessa filmer - men ändå vill man inte att det ska ta slut. Sen efter filmerna liksom... vad händer sen? Nej. Blä, dum tanke.
Det är så långt kvar. :)

Jag har inte mycket mer att bjuda på som inlägg här idag heller, så ehm.. Tja, jag kan ju
ursäkta mig för riktigt dålig uppdatering - men det finns ju inte så mycket att skriva om för min del än så länge.


Adjöss från en ganska så glad Sarah! :)

Ja... jag ser inte särskilt glad ut på bilden....



Kraaam
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0