I said I'm only human.


*Vad håller hon på med nu då?*


Gabriella ♥ Sarah



Haha
, oh yes. Har haft riktigt fina, fantasifulla diskutioner och konversationer med käraste Gabbi idag.
Bilden säger mycket - men tja, vi kan vara ganska smarta trots allt! Vi har till och med bestämt att Gabbi ska bli rik och så ska hon dela sin förmögenhet med mig.

Skittråkig dag idag, förutom min fina vän här som gjorde den bäst! ;) Jag har varit sjuk ett tag nu, men på bättringsvägen - så jag kommer nog inte tillbringa lovet som sjukling! Hallelujah och jag har sett ljuset blahblah..
På torsdag så ska jag bli blond igen! Det blir slingor, eftersom jag inte vill se ut som en barbiedocka med plasthår heh. För första gången så ska jag göra det hos en frisör också! Så då får vi se hur det blir ;)


Kraam
/Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0