Memories.

Hallå!

Precis ätit ungefär en halv pizza, som btw var iiiingen höjdare. Sådana som man kan köpa på t.ex. ICA blir ju aldrig samma som de man köper på pizzerior. Whyyy? haha.

I alla fall. Det har varit en trevlig dag - fikade med mamma och mormor nere på stan. Lika mysigt som vanligt.
Vi slank in på bokrean på Bokia, och ja... jag köpte två stycken böcker. Egyptologi och Magikologi! De böckerna är ju skitroliga! Allt detta med små detaljer och söta saker. Me love! Velat haft sådana sen fler år tillbaka, så nu passade jag faktiskt på. Kalla mig gärna barnslig om ni vill, men jag säger som min kära kusin; "Man ska behålla barnasinnet så länge som det går."        

I morgon blir det äntligen Avatar! Har längtat sjukt länge efter att få se den, och nu får jag slutligen det.
Har riktigt, riktigt höga förhoppningar på den, så det ska bli spännande. :) Antagligen blir jag säkert besviken, men jag ska försöka att verkligen anstränga mig för att tycka om den.



Oooh, fin bild jag lyckades slänga ihop!




Kraaam
/Sarah

Kommentarer
Postat av: ToxicExistence

sv; Tack så mycket Sarah! :D

Ja, det var det! Saknar dej med <3



Kraaaam! ♥

2010-02-27 @ 18:23:29
URL: http://nothingandeverything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0