No, words wont bring me down today.

   
Jaop, Julia - här är min dator, som du ville se ;)


Shiiiiit pomfritt. (Jag vet att pomfritt inte stavas så...)
Jag har franska&engelska ord till imorgon - samt så skulle jag ha
tränat inför fysikprovet tomorrow.. och gissa vad?
Jag har inte gjort nåt av det -.-

Jag är körd på franskan, bara så alla vet - och intresseklubben antecknar såklart. I want to byta till tyska eller något istället. Bara för jag gillar Tokio Hotel nu igen! :D hihi ... nej men jag är verkligen helt kass på franska.
blääää.

Det blir nog bra med engelskan, ska kika igenom den nu innan jag går och lägger mig - så jag tror jag klarar det.

Fysiken är jag inte lika säker på ... jag tror jag är död. Kommer typ få IG och massa minus haha.. tur att vi
inte få betyg förrän i åttan. Hehe. Jaja. Jag ska göra mitt bästa, och kika igenom det nu innan jag går och lägger mig..

Btw, typ hela skolan har hört min låt nu, känns det som :'s
Överallt jag än går så hör jag 'Wild Horses' någonstans - eller så är det någon som
säger att jag "sjunger så fint". Suck. Hoppas alla bara kan glömma bort det snart, ... för jag kan inte sjunga bra!
Got it?
Ni är verkligen jätte snälla som säger så - men.. ja. Den är inte bra!



Natasha Bedingfield - Wild Horses = kärlek!
The one and only. HON sjunger BRA!


Kommentarer
Postat av: Alex's Page

WOW! Snygg data! :o



sv; hahaha, javet; jag sa ju att alla skulle tycka jag var knäpp x)<3

2010-02-05 @ 22:56:19
URL: http://nothingandeverything.webblogg.se/
Postat av: Julia

Nämen, nu blev jag ju avundsjuk! ;(( x)) <3

2010-02-06 @ 11:45:24
URL: http://juliiiiiiiaaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Du sjunger så jävla vackert! <3

2010-02-07 @ 19:26:58
URL: http://andreasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0