Open your eyes.


Idag gick jag ut med min hund och tänkte av någon anledning; "Det hade varit lustigt att komma in igen och säga att jag hade ramlat." Och rätt som det är halkar jag bara ett par meter utanför våran lägenhet och som grädden på moset hade en hund kissat precis på stället där jag sträckte ut handen för att dämpa fallet. Lucky me.

Den händelsen gör bara att jag mer längtar bort all snö och drömmer mig bort till sommaren.



Vintern är fin och vacker ett tag...


Men då det är sommar får man alltid en härlig känsla i kroppen och är lycklig
över all sol och värme - plus alla andra saker som bara går att göra på just
sommaren. Summer and sun, please come?




Kraaamar
/Sarah

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fy så äckligt :S

2010-02-19 @ 17:36:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0