Ordinary day.

Jaja, (ni behöver inte säga att jag är cool.)




(Bilden är ett skämt. )


Yah, så vet ni det.
Idag har jag ramlat och ramlat och ramlat och... ramlat så jag har riktigt ont i mina ben. Jag och min kära vän skulle gå från Konsum - och då så fick hon för sig att gå 'strandvägen'... så då gjorde vi det. Mina byxor blev alldeles snöiga så jag fick låna mysbyxor av Louise! :) Wiiieee tack!

Så sedan kollade vi på New Moon. Fytusan alltså - kärlek till den filmen. Bara det att jag såg den med filmkritikern Lollo haha. -.- Hon stör sig hela tiden på att Robert 'rynkar på pannan hela tiden' och jag får förklara en massa för henne för annars hade hon tyckt filmen var dum. :)
Men jag är nog lika duktig jag, för hela tiden så säger vad jag tycker om låtarna ... hehe. Och så säger jag replikerna högt utan att tänka mig för. Men aja.









Så, nu har jag faktiskt inte mer att skriva om. Jo, föresten. Jag har bestämt mig att jag ska kämpa för att bli rik och sedan så ska jag hjälpa de som är handikappade, speciellt de med sjukdomen DMD. Så det så.


Kraaaaamaaar
/Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0