Thursday.

Hej hallå!

Så var man blond igen. Inte precis "blond" så som jag hade förväntat mig - men jag är nöjd.
Slingade ju, så det blev ingen helblondering.

Har inget särskilt roligt att skriva mer om idag - men jag kanske lägger upp en bild på resultatet i morgon. :)

Men nu vidare till en sak som jag faktiskt klurat ihop. Ni vet kanske att vissa bloggar i bland har
Dagens låt - i alla fall vissa? Jo, jag hade faktiskt tänkt att ha likadant, men lite annorlunda... nämligen;
Dagen låtar! Yes! Så det ska det bli. Antagligen blir det dagens bild nångång också - men det får vi se.
Ha det bra!




I Dance With Tears In My Eyes
- Ke$ha




Twilight - Vanessa Carlton



Run - Leona Lewis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0