Your perfect picture of me. - Lilyjets


Hallååå alla fina människor. :)

Min dag idag har varit, förlåt - men nu är jag ärlig - förskräcklig.
Har haft huvudvärk konstant hela dagen, så jag känner knappt mitt eget huvud längre.
Nej, det gillas definitivt inte.
Och jag kan inte precis sätta på musik (vilket är det enda som får mig glad igen, om jag är sur) för
då känns huvudvärken ännu värre. -.- Suck.
Aja, imorgon blir det skola igen i alla fall! :) Hoppas vi får tillbaka något av proven - för jag
är riktigt nyfiken på hur det gick för mig. Fysik & Matte har vi haft prov i hittills. Och... nu kom jag plötsligt
på att vi har ett 'test' i engelskan imorgon.. har inte tränat någet vidare. Jaja, det är fortfarande
ett par timmar kvar av dagen! :)



Bjuder på denna bilden - bara för jag saknar mitt blonda, långa hår!
Plus så är min lilla Zixten så söt här!


P.S Tänkte lägga upp en bild på mitt hår nu - men nej, då bestämde sig
blogg.se & internet att det skulle jag inte få göra :)

Kraaam
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0