Gästbloggare!

BUU!! nu blev ni allt rädda:O! de blev i alla fall jag när jag o sarah<33 såg på unborn bampbampbamp;) Senare blev jag mobbad av Michelle:O!! HAHA
vi spelade upp twilgiht på tvn o mobbade "Edward" asså har ni märkt att han bara rör på munnen:O HAHA sarah säger att han gör så för att han ska kunna se ut som världensvackraste människa HAHA!
Höll på att glömma i dag sminkade jag sarah o skrev med röda bokstäver LOUISE ÄGER!!(skryt? japp!) 
HAHA och så sminkade jag sarah med foundation o jag bara doppade fingret o gjorde en enorm klick på hennes panna o då tar hon precis upp handen o ba den ska man använda HAHA!!!
vi tog en massa kort o ja´: bara jag går jag går jag kopmmer igenom jaa jaa det går.. oj de e lite mistolk men tänk inte såå för de har vi gjort hela kvällen HAHAAHAHAHAHAH!!!

// Louise;)
PS. Sarah e den bästa man kan ha:)) O vii har haft o ska ha mkt mer kul<3333 Och.. sarah har gjort bilden <33!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0