Hej!

Hej bloggen!

Idag har inte hänt så jätte mycket..
Jag gick upp vid typ ett och åt frukost klockan två ungefär.
Gick ner till Louise och spelade Wii - något Mario spel - med henne och Dennis. Jag kan
ju säga att jag var helt klart bäst? hehe. Inte.

Sen så igår, runt klockan tio, så försvann Louise's kusiners hund, Ozzy.
Så vi gick ut och letade i två timmar - men vi såg honom tyvärr inte då heller .. /:
Men, alla får gärna hålla utkik runt Lysekil, eller kanske till och med Brastad.
Det är alltså en bullmastiff, så han är ganska stor - och någon borde ju ha sett honom.. 
Jag lägger upp en bild på rasen - alltså detta är inte Ozzy! - utan själva rasen för er
som inte vet hur en sådan ser ut. 

Kraam!
/Sarah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0