Jag är duktig!

Hej bloggen!

Vaknade för ungefär en timme sedan. Jätteduktigt av mig, eller hur ? :)
Jag vet att ni tycker det. Hehe. För jag brukar annars gå upp vid två...

Så nu är min mamma så snäll och gör frukost till mig medan jag ska göra mig iordning.
Min mamma är bäst! ♥

Vi ska snart ner till min mormor och morfar för att hämta madrass och min favvo skräckfilm!
Nämligen så att min älskade Louise ska sova över här i kväll! Det blir The Unborn nu på dagen -
eftersom den är sååå himla creepy... Men den är verkligen bäst ändå!
Så senare blir det antagligen ScaryMovie 1, 2 eller trean.
Eller någon annan av dom (:

Hoppas resten av er får en jättebra dag och helg!
Kraaaam
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0