Lalala...


Idag slutade man skolan 12.05 - vilket är otroligt skönt.
Sitter just nu hemma hos min morfar :) Tittar runt på lite bloggar... riktigt roligt
det här med bloggar egentligen. Tycker det är coolt att kunna se och läsa
om andras intressen - särskilt när jag nyss var inne på en blogg vars bloggare
ritade helt otroligt duktigt. Jag svär att det såg ut som foton! Min stora
dröm har alltid varit att kunna rita så - men vissa har bara mer talang. Haha - så
dramatiskt  :p

I alla fall, jag är riktigt sugen på att se Avatar. Dock så tycker jag det är lite roligt,
eftersom folk säger att Twilight är överskattat.. men jag ska säga att jag har skyhöga
förhoppninar på den här Avatar. Den måste vara riiiiiktigt bra för att få mig att älska den nu ;)
Men trots allt så kommer ingen bok/saga/film slå Twilight ever. Så är det liksom bara.
Bella och Edward kommer alltid slå alla. Haha - känn på den!
Trots att jag inte är lika hjärntvättad av Twilight-nojan nu som jag var när jag nyss upptäckt det -
ibland får jag faktiskt tänka tillbaka för att förstå hur bra den är. Det är faktiskt ett tag
sedan jag läste böckerna (; Men Stephenie Meyer är heeelt amazing.
Världens bästa författare - och jag tycker det är riktigt lågt av andra att säga att hon är dålig :s
Men vad tusan  - ni som påstår det; försök att komma på en bättre berättelse och få miljoner att älska den.
Det är nog inte så lätt :)

Det var lite av mina tankar och funderingar ... mycket intressant, jag vet! ^^

Kram
/Sarah


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Åhh tack så hemskt mycket! Ha en fin vecka. :-)

2010-01-18 @ 15:20:21
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0