Lite roliga småsaker!


Tänkte lägga upp lite roliga saker jag hittade på en japansk/kinesisk webbshop. Eller
tja, nåt sånt. Kommer inte skriva mycket för det här tangentbordet gör mig
helt galen :) (Det slutar fungera och så.)

(Den här lilla mobilsaken tyckte jag var så otroligt söt, så jag är tvungen att visa. (: )



 :)


(Och ja, tro det eller ej - det här är mobilsmycken. Man vill äta upp dem!)









(Tror detta också är mobilsmycken.. dock inte säker. Men så söta!)




(Okej, här kommer en lite konstig sak... Jag är inte den  som tror på att växter
har känslor och så.. men att sätta de i en liten plastsak med yttepytte jord
och sedan hänga de i mobilen? Haha, ja se själva :) )



(De här lever också.)



(Om jag fattat detta rätt så lever den lilla gröna bollen i flaskan. De ville
att man skulle byta vatten ganska ofta så att den skulle överleva. Med i
flaskan kommer din månadsten ;) )


Allt från http://www.strapya-world.com/products/35804.html :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad gulliga :D

Nu blev jag sugen på donuts ;( x) <3

2010-01-29 @ 21:33:09
URL: http://juliiiiiiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0