My day.

Heeej!

Ett tag sedan jag bloggade nu, tycker jag - but here I am!

Så, vad jag nu kan skriva nu är kanske är en sammanfattning av dagen? :)
Det är nog det bästa jag har att komma med haha...

Okej, så jag gick upp mellan tjugo över och halv åtta. Det är sent.
Så jag fick skynda mig lite och så kom Louise vi åtta. :)
Väl i skolan så stack vi två till franskan - ända lektion vi har tillsammans, för vi går
inte i samma klass :(
Sedan var det ju matte - och vi väntade hur länge som helst på våran lärare, men
så hade han fått ett utryck (eller vad heter det..?) för han är med i något brandgrej? haha.
Jag är duktig på att komma ihåg saker och ting. I know.
Så det blev i alla fall inställd lektion - så jag gick till Louise och hennes klass
som hade idrott just då, men hon och ett par till var inte med, så vi gick
alla ner till 'fiskstenen'. Haha alla vet ju var den ligger ? Eller hur?
Tja i alla fall - jag ska såklart nämna dessa underbaringar vid namn! Annars
hade jag ju varit taskig... Det var Louise, Lina, Jenny, Madicken och JS!
Sådärja, :D Kram till er alla!
Och stackars Madicken blev puttad ner på marken av Louise..
Så när jag kom hem så blev det till att sätta sig framför datan för att, hm. Det är en
överaskning till min mamma, och vem vet om hon tjuvläser här? haha. Hej mamma!
Om du nu tittar .. :)

Vill bara påpeka att Maria Mena är gryyyym!

Kraaamar
/Sarah


Kommentarer
Postat av: Louise G

HAHAHAH:)du e ju såå söt;);D

2010-01-12 @ 19:32:30
Postat av: Anonym

HAHAHA :P det var kul:D jag har kvar bilderna oxå!:D

2010-01-12 @ 19:54:16
Postat av: Sarah

haha du får skicka bilderna då jenny :D

2010-01-13 @ 16:00:37
URL: http://oceaneyes.blogg.se/
Postat av: Therés

Heeej ;) <3

2010-01-23 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0