A drop in the ocean

Om en kvart ska jag ned till Kallbadet och sola, så tänkte bara göra ett snabbt litet inlägg och meddela er om att det troligtvist blir en ny header och lite bloggfíx idag! (Gör jag det inte idag blir det troligtvis inte av... men ska verkligen försöka hinna!)

Har varit ute med båten idag också. Vi skulle dra upp krabbtinorna, men det blåste för mycket och vi var för nära berget så vi riskerade inte något. Men jäääklar vad det var vågor! Skitcoolt. Fick köra tillbaka båten också, vilket är ännu coolare, actually.

Men nä, nu sticker jag!
Ha're bäst!

Haha, fattar ni? "Hare" . . .

Kommentarer
Postat av: LOVA

cool blogg!

2010-06-29 @ 18:00:24
URL: http://loyo.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tuuusen tack du!! Glad jag blir att du gillar mina bilder så mycket! :D :D



Jag fotar med en Canon eos 1000D och objektivet jag mest använder är Canon ef 50mm f1,8! :D

2010-08-07 @ 18:50:47
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: Anonym

www.myheartinyourhands.blogg.se

2010-08-08 @ 11:18:23
Postat av: Hannah

Tack du! :D Alla bilder på min blogg, förutom typ 5st är fotade med mitt 50mm f1,8 objektiv då det är det enda jag har... ;) Förutom kitobjektivet och zoom:et (de objektiven gillar jag inte alls) så det blir att jag bara fotar med min favorit - 50mm. :)



Dock måste jag avråda dig till att byta kamera från Nikon D40 till Canon eos 1000D. Det är inte kameran som gör bilden och jag tror inte du skulle märka så stor skillnad om du bytte om jag ska vara ärlig. Kan däremot råda dig till att köpa ett objektiv, då det är de man ska lägga pengarna på. :D Min kamera är också en nybörjarkamera och jag tror man skulle kunna säga att Canon eos 1000D och Nikon d40 är rätt lika, tror de motsvarar varandra lite. Men kanske inte ska säga för mycket nu då Nikon inte är på mitt område direkt.. ;) :D

2010-08-10 @ 22:06:12
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: l

du är sötare finaste kusin!!!!saknar dig!!!!

2010-08-29 @ 18:38:35
URL: http://domandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0