Palmtrees swayin' in the wind.

Hej sötungar!

Just nu sitter jag här i soffan och ska snart gå och sova. Trött som bara den. Ja, vad roligt att höra, eller hur?
- AH!
Trodde väl det....

Så ja - jag brukar ju inte precis skriva om vad jag gjort under dagen, men idag har varit en riktigt skön dag, så det känns nästan som om jag vill skriva ner den! Och det gör jag väl då :)

Mamma färgade håret på mig idag, vilken färg får ni se nån annan gång, hehehe... *retsam*
Gick ner till mormor och morfar eftersom det var cruising med bilar och grejer, går inte att ta sig någonstans. Fruktansvärt irriterande, men det är så sällan det händer något i lilla trökiga, medelmåttiga spökstaden Lysekil - så det var rätt så okej ändå. Men j*vligt förargligt är det ändå när de j*vlarna tutar så j*vla högt och håller på när min stackars hund går bredvid!? Jag ska nacka dem, kände jag bara. Tyckte så synd om lilla Agnez... men duktig som hon är så reagerade hon inte alls. :') Älskar min lilla vovve med hela mitt hjärta.

I alla fall, vi grillade och lite sånt nere hos mormor & morfar, jättemysigt.
Fick ett litet sms av bästaste Louise som sade att "vi kan komma till dig". Så ett par minuter senare så står alla fem tjejorna i trappuppgången, de sötnosarna :* Så vi gick ut och traskade runt lite bland alla bilar, fulla och icke-fulla människor. Tack Louise, Lina, Jenny och Amy för en superskön kväll! Bara fina Madicken fattades ju... saknar dig tjejen!

Nu sitter jag och tittar på en jättevacker måne utanför mitt fönster... finns det något vackrare med en klar, silvrig, rund måne omringad av mörka moln som långsamt sveper förbi i olika former? Både mystiskt och magiskt. Synd bara när molnen täcker hela månen. Då ser man ju inget :(

Oj vad lång texten blev nu då...
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0