A new day


Tjoheeej!

Finns ingen ursäkt egentligen för denna dåliga uppdatering.

Tänkte bjuda på ett litet inlägg nu medan jag ändå inte hade något för mig.

Igår var en riktig toppendag! Fick pratat med min franskalärarinna lite, och det lättade mycket från axlarna. Även nu på svenskan så fick jag en otrolig och underbar överaskning. Jag har inte varit så glad på länge! Jag hade nämligen skrivit en brottsberättelse, och den visade tydligen att jag kommit långt i min skrivutveckling så att säga. :) Då blev jag riktigt, riktigt glad - dels eftersom det varit så mycket krångel för mig i svenskan osv.

Idag vet jag inte vad som ska hända riktigt... men vi ska snart åka ner och köpa en stor påse med godis!
Och dip och chips antagligen. Någon råkade visst äta upp det i går ... hmmm ... det var verkligen inte jag! *hosthost*

Så, ja - har jag föresten sagt att det är min namnsdag imorgon - Söndag? :D Jopp. Mathilda, nämligen. Mitt tredje mellanamn. Eller säger man andra, eftersom tilltalsnamnet räknas som en? Haha I don't know.



Bilden är från när jag och min klass gick ur 6:an.
Jag till
vänster och finaste Hanna till höger. :)
Saknar sommaren!





Kraaaaam
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0