I don’t wanna win; I don’t wanna lose


Hej igen!

Nu har det ju varit Melodifestivalen och allt, och jag har inte ens bloggat . . . Det hoppas jag mina få läsare ursäktar mig för, c:

I alla fall - vann rätt låt? Ohyes, my goooooooood. Allvarligt talat så satt jag och skrek här hemma i soffan bara för att jag hoppades så mycket på henne! hehe. Åh jösses vad jag älskar den låten. Refrängen var ingen höjdare direkt, men verserna var ... ♥
I början, när Anna var med i Idol så gillade jag henne inte alls. Ärligt talat så avskydde jag henne - tyckte hon var alldeles för självgod, och tja... Usch var elak jag känner mig nu!
Hennes låt var grym!

Och en sak bara ... Varför tycker alla så mycket om Salem Al Fakir? Stavas han så, föresten? Den snubben verkar lite... jag vet inte. Konstig? Mamma och Johnny sa samma sak, hehe. Menar inget illa, men låten startade ju för tusan med refrängen typ ju? o_o Hm. Det lät i alla fall så. Nä, men allvarligt talat.. låten var tråkig, som om samma text upprepades om, och om igen. Han har ganska udda röst också, och det är inte något fel på den - men låten var inte bra!

Vill bara nämna att det var första gången i mitt liv som den jag ville vann Melodifestivalen!






De tre bilderna ovan är helt oredigerade.



Det är dock denna. :) Louise som tog bilden med min kamera!

Kraaaaaaaaamar
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0