Run away

Hej!

Idag gick man upp vid fem för att hinna till tandläkaren i Uddevalla. Not so funny.
Men i alla fall så har jag värsta krisen! Jag vill köpa böcker - men jag är nästan pank!
Det är inte bra. Jag upprepar; INTE bra. Okej? :D

(Det känns liksom bättre när jag lägger upp dom här... så fråga inte...)

  


Fast det är dock fler. Men det är ju inte intressant egentligen :) But... det är min blogg, så jag får ju faktiskt skriva vad jag vill :o .. men jag låter bli.

Är det bara jag som tycker att de borde sänka priset på böcker? Typ en tia kan de gott kosta! Det vore bra. :)

Kraaaaaam
/Sarah

Kommentarer
Postat av: ToxicExistence ♥

sv; Haha, bra! :D



Åhh! Jag vill oxå ha Twiligt Graphic Novel Vol.1 ! Ska faktiskt köpa den tillsammans med boken 'Skiver' (Frost" på svenska) jag har ju redan "Mer än ögat ser" =D



Vill jätte gjärna läsa Törst, Fruser Blod och Skuggkysst, men eftersom jag ska köpa dom andra så har jag inte mycket pengar kvar.. Och det är, som du sa, INTE bra!



thihi, kraaaam! ;)<3

2010-03-24 @ 18:05:01
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/
Postat av: ToxicExistence ♥

Oj, såg att jag skrev lite fel där uppe, ska vara Shiver x)



sv; Asså shit, du måste se den!! Och fan vad synd att du vet vad slutet är.. xD

Och jag ska läsa dom, min kompis i skolan säger samma sak som du, så det är ett Musthave!



Och du MÅSTE läsa 'Mer än ögat ser' den var den bästa av alla tre böckerna ju :D Vilken bok läser du nu, btw..? Och en sista fråga, kollar du på Vampire Diaries? Måste bara veta ^^



Kraaaam! (: <3

2010-03-27 @ 20:16:44
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0