Wait it out.


Förlåt för urkass uppdatering.

Jag ska inte ljuga, Avatar var Awesome med ett stort "a". Man blir verkligen berörd.
Väldigt vacker film. Dock får jag faktiskt medge att det verkligen var en klassiker. Jag menar...
filmen har aldrig gjorts förut - men handlingen var riktigt klassisk.

Föresten, när ska människor sluta göra filmer som gör att man inte vill vara människa längre?

Haha. Den frågan har jag funderat på. :)

Idag tänkte jag vara snäll och bjuda på ytterligare en bildbomb!
Se och kommentera jätte gärna!


















GRRRAAAAHHHH!


AAAAAAAAAHHHHHHH!


SLUTTTTTTTAAAAAA!

(Han brukar gilla att vara med på kort annars . . . )




(Kissing the snow? No, no, no, no ... she likes eating it.)


(Yup.)


(Någonting på denna bilden avslöjade henne helt enkelt.)


Kraaamaaar
/Sarah




Kommentarer
Postat av: ToxicExistence

Gud så snygga bilder du tar! :D

2010-03-11 @ 21:31:30
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/
Postat av: Twien (Smycken)

Super fina bilder :)

2010-03-15 @ 22:28:19
URL: http://twien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0