When you fell; you fell towards me.

Hej på er alla!

Känner att jag skulle vilja göra lite små-ändringar på bloggen, men jag orkar verkligen inte.
Är helt slut nu efter skolan - och snart så måste jag gå ut med min lilla hund. Jag som fryser så! Nog för att det är solsken och sånt, så vill jag inte..
Men i alla fall - idag var jag och tog blodprov på morgonen.
Åkte sedan till skolan, och nu så är jag hemma. Måste bara säga att på musiken var jag och Linnea grymt bra. Även fast vi blev kickade typ... synd om oss faktiskt - men vi fixat! ;)



Barcelona - Please don't go


Kommentarer
Postat av: @KStewGoddess

sv; Javet, jag älskar den. My heart swells at the sound of it. <3

2010-05-06 @ 21:50:56
URL: http://toxicexistence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0